Γράφει ο Σπύρος Μακρής
Αυτό που Ανακάλυψαν στο Αυτοκρατορικό Παλάτι του Τόκιο,
μπορεί να Τινάξει Συθέμελα την Παγκόσμια Ιστορία
Το αυτοκρατορικό παλάτι του Τόκιο! Το σπίτι του Ιάπωνα αυτοκράτορα και ένας τόπος που κρατά πολλά μυστικά… Κάποια φαίνονται, κρυμμένα σε κοινή θεά που με μία φευγαλέα ματιά δεν τα προσέχει κάποιος εύκολα. Κι όμως, είναι εκεί μπροστά στα μάτια μας αλλά κρυμμένα για αμέτρητους αιώνες.
Για πολλά χρόνια οι άνθρωποι έχουν επισκεφτεί αυτό το θαυμάσιο κτίριο και τους άριστα διατηρημένους χώρους που βρίσκονται μέσα του, για να θαυμάσουν την ομορφιά αυτού του αρχαίου κτιρίου και του κήπου του.
Αυτό που είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον σχετικά με την ιστορία του είναι το γεγονός ότι ένα μεγάλο μέρος της πρέπει να βγει στο φως και το μυστικό του να ειπωθεί παντού.
Τα παλαιότερα ιστορικά αρχεία για το παλάτι χρονολογούνται από το 1457 μ.Χ.,
όταν ένας μεγάλος πολεμιστής, γνωστός ως «Edo Shigetsugu», έχτισε το κάστρο Edo στην περιοχή. Η φυλή του Edo θα έχανε τον 15ο αιώνα ως αποτέλεσμα των εξεγέρσεων στις περιοχές Kantō και Ōta Dōkan της Ιαπωνίας. Ωστόσο, εστιάζουμε σε ότι αφορά την κατασκευή των Παλατιών.
Οι τρόποι οικοδόμησης που είναι ορατές στην αρχική κατασκευή, στοιχειοθετούν δεδομένα για εξαιρετικά προηγμένες τεχνικές, οι οποίες ολοκληρώθηκαν από έναν σαφώς ανεπτυγμένο πολιτισμό και οι μέθοδοι που χρησιμοποιήθηκαν στα θεμέλια, δεν επαναλήφθηκαν ποτέ σε όλη την πιο πρόσφατη ιστοριά οικοδόμησης, σαν να ξεχάστηκαν ή σαν να μην παραδόθηκαν στους επόμενους οικοδόμους, κτίστες και κυρίως στους αρχιτέκτονες.
Το παράδοξο, ίσως, είναι ότι αυτή η εξαιρετικά συναρπαστική οικοδομική τεχνική, για πολλούς αποτελεί αδιαμφισβήτητη μαρτυρία που συνδέει πολλά αρχαία αξιοθέατα μεταξύ τους, τα οποία βρέθηκαν σε όλο τον κόσμο, δείχνοντας μια ενδεχομένως «ταυτόχρονη» διανομή της γνώσης για την οικοδόμηση, πολλές χιλιετίες πριν.
Αυτά είναι οι γνωστοί «ελλειπόντες μεταλλικοί σφιγκτήρες», δηλαδή οι σκαλισμένοι υποδοχείς, ή εσοχές, που υπάρχουν ακόμα σε πολλά από τα πιο αρχαία πέτρινα έργα στο παλάτι, όπου τοποθετούνταν οι «μεταλλικοί σφιγκτήρες» προκειμένου να συγκρατούν τις πέτρες σταθερά στη θέση τους.
Οι «μεταλλικοί σφιγκτήρες» υπάρχουν σε αμέτρητες τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο, σαν όλες να έχουν ένα κοινό παρελθόν, από έναν και τον ίδιο αρχιτέκτονα που σχεδίαζε και επέβλεπε. Έναν αρχικό νου, ή έναν παγκόσμιο πολιτισμό που χρησιμοποιούσε την ίδια μέθοδο παντού. Αυτή η τεχνική μοιράστηκε με κάποιο τρόπο σε όλο τον κόσμο. Διαφέρει μόνο στη διαδικασία παραγωγής τους, από χώρα σε χώρα.
Όμως, αυτό με τους μεταλλικούς σφιγκτήρες, δεν είναι και το μοναδικό κοινό στοιχείο
οικοδόμησης κατά την αρχαιότητα, σε όλο τον πλανήτη. Υπάρχουν πάρα πολλά. Αρκετά μπορείτε να δείτε στο video που ακολουθεί.
Ενδεικτικά Διαβάστε επίσης: Σύμβολα Που Συνδέουν Όλους Τους Μεγάλους Αρχαίους Πολιτισμούς σαν Ένας Παγκόσμιος
Τα στοιχεία αυτά, το μόνο που δείχνουν ουσιαστικά είναι ότι το παλάτι της Ιαπωνίας, στην πραγματικότητα βασίζεται σε μια πολύ παλαιότερη αρχιτεκτονική, τουλάχιστον ως προς την θεμελίωση, ενώ πιθανότατα κάποτε «στήριζε» επάνω της και μία πιο θεαματική δομή. Η ιδέα και μόνο φαντάζει συντριπτική.
Ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν ερωτήματα. Τα πιο προφανή από τα οποία, είναι ποιος έχτισε τη δομή. Πότε την έχτισαν. Ποιος ήταν ο πραγματικός σκοπός της.
Απαντήσεις δεν υπάρχουν για όλα αυτά τα ερωτήματα και, ίσως, για όλα τα επόμενα που μπορεί να προκύψουν. Ωστόσο υπάρχει μία ένδειξη που, ενδεχομένως, αξίζει να της δώσουμε λίγη σημασία παραπάνω.
Όταν μία εταιρία κατασκευής προωθεί έναν συγκεκριμένο τρόπο τεχνικής, τότε αυτή είναι και το απόλυτο «σήμα κατατεθέν» της εταιρίας, το οποίο δεν μπορείς να το αποδώσεις σε άλλη, εκτός αν εκείνη «δανείστηκε» ή αγόρασε την τεχνική. Ωστόσο, η αρχική παραμένει και η αυθεντική.
Τι γίνεται, λοιπόν, όταν παντού στον κόσμο συναντάται μία ίδια ή ελάχιστα παραλλαγμένη τεχνική, σε «μεταλλικούς σφιγκτήρες», στην τειχοποιία και γενικότερα στην οικοδόμηση; Τι γίνεται όταν πολύ κοντά σε αυτά, υπάρχουν ίχνη που προδίδουν ή συνηγορούν πάντα προς έναν και τον ίδιο αρχαίο πολιτισμό; Τι γίνεται όταν αυτό πολιτισμός, είναι ίδιος, είναι παντού, είναι παγκόσμιος και είναι Ελληνικός; Μπορούμε να αποδώσουμε τις τεχνικές αυτές σε αυτόν τον ευγενή πολιτισμό;
Στην δική μας συνείδηση μπορούμε. Μα και στην περίπτωση που αδικούμε κάποιον άλλο αρχαίο πολιτισμό, τα συγκεκριμένα ευρήματα -αν και ασήμαντα στο μάτι- μπορούν να τινάξουν συθέμελα την παγκόσμια Ιστορία.
Δείτε και το σχετικό video:
Pre-Inca Ruin» Hidden Beneath Tokyo’s Imperial Palace?
Για υπότιτλους:
Ρυθμίσεις, Υπότιτλοι, Προτεινόμενη γλώσσα, Υπότιτλοι, Αυτόματη μετάφραση, Ελληνικά
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου