Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

Vimanas αληθινό Star Wars 5000 χρόνια πριν! ποιοι θεοί Δαρβίνος και πράσινα άλογα! post για λίγους! μέρος πρώτο,




Vimanas - Αρχαίες ιπτάμενες μηχανές, αναφέρονται σε πολλές διαφορετικές πηγές στην αρχαιότητα. Αρκετές από αυτές τις συσκευές που περιγράφονται στο αρχαίο ινδικό έπος "Μαχαμπαράτα", "Ramayana", στο επίσης "Rig Veda» (II χιλιετία π.Χ.).
Σύμφωνα με αυτά τα βιβλία, χωρίζονται σε διάφορους τύπους, και μπορούσαν να πετάξουν όχι μόνο στην ατμόσφαιρα της Γης, αλλά και έξω από αυτήν - σε άλλα ηλικιακά συστήματα .
Star Wars 5000 χρόνια πριν ,Μαχαμπαράτα και Ραμαγιάνα - θραύσματα της γνώσης χαμένου πολιτισμού;
Οι ιπτάμενες μηχανές, υπήρχαν στην αρχαιότητα, που αναφέρεται στους μύθους πολλών λαών. Αλλά το πιο γνωστό περιγράφονται στην ινδικό έπος «Μαχαμπαράτα» και «Ραμαγιάνα»ιπτάμενες μηχανές vimana. πετάει όχι μόνο μέσα στην ατμόσφαιρα της Γης, αλλά και σε διαφορετικό χώρο και ακόμα και σε άλλους πλανήτες. Σε ό, τι άφορα την πραγματικότητα σε αυτές περιγραφές, θα μπορούσε πραγματικά να υπάρχουν τέτοιες συσκευές; Αυτά είναι τα ερωτήματα που ο ερευνητής προσπάθησε να απαντήσει ο Robert Goodman σε ένα άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό της Διεθνούς Ένωσης της Αρχαιολογίας, Αστροναυτικής και των εξωγήινων πολιτισμών "Legendary Times», τον Ιανουάριο-Φεβρουάριο του 1999. Προσφέρουμε στους αναγνώστες μας μια περίληψη του άρθρο.
Τα τελευταία χρόνια, ένας αριθμός ερευνητών των Αρχαιοτήτων της Ινδίας εξέτασε σοβαρά το θέμα, τη συλλογή και την αποκρυπτογράφηση χειρόγραφων του Wiman. Ένας από αυτούς τους ερευνητές,0 συγγραφέας και ειδικός στα σανσκριτικά Subramaniam Iyer μεταγραφεί αρχεία σε φύλλα φοίνικα, πριν από 800 χρόνια και βρίσκονται σε περιοχές της Karnataka στη Νότια Ινδία. Κατά την περίοδο 1975-1978 ανακάλυψαν αρχαία κείμενα που περιγράφουν την τεχνολογία της Wiman. Ελπίζοντας να χρησιμοποιήσει αυτές τις πληροφορίες στη σύγχρονη αεροπορική και διαστημική τεχνολογία, στράφηκε προς το Prabhu ινδική κυβερνητική υπηρεσία για να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να αναπαράγουν μερικά από τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Wiman.
Όπως αποδείχθηκε, κείμενα μελετήθηκαν σε φύλλα φοίνικα, και ένα αυτά περιγράφουν τη σύνθεση ορισμένων κραμάτων των οποίων υποτίθεται ότι έκαναν άτρωτα! Επιπλέον, το 1991 τα κράματα δοκιμάστηκαν. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά, όπως αποκάλυψαν οι μοναδικές ιδιότητες των κραμάτων, τα οποία τα καθιστούν κατάλληλα για χρήση στην σύγχρονη αεροπορία, αεροδιαστημικής κτλ.
Τον Σεπτέμβριο του 1992, η εφημερίδα "Indian Express" δημοσίευσε ένα άρθρο που δείχνει ότι τα κείμενα δεν είναι τίποτα περισσότερο από έναν οδηγό για τη δημιουργία υπερκραμάτων!! έχουν άγνωστες τρέχουσες ιδιότητες της τεχνολογίας. αναπαραγάγουν τις περιγραφές σε πέντε κράματα. το Αρθρο στο "Indian Express», αναφέρει, επίσης, ότι στο πρόσφατο συνέδριο στην Ινδία αναφέρθηκαν στα συμπεράσματά τους.
Σύμφωνα με τον ομιλητή, τα κράματα των δοκιμών διεξήχθησαν όχι μόνο στην Ινδία αλλά και σε άλλες χώρες, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, στην Καλιφόρνια, όπου το Πανεπιστήμιο του Σαν Χοσέ δοκίμασε τα κράματα "Tamogarbha Loja" (κράμα μολύβδου, που απορροφά το 85 τοις εκατό την ενέργεια που ακτινοβολείται από ​​laser), "Pancha Loha» (ένα κράμα χαλκού, μολύβδου και ψευδαργύρου, με καλή ολκιμότητα και εξαιρετική αντοχή στη διάβρωση), "AraaraTamra» (εύθραυστο και πολύ εύκολο) και «Chapala Grahaka" (υψηλής ποιότητας κεραμικό υλικό το οποίο, με ελαφρές τροποποιήσεις δίνει ένα πολύ μαλακό και οξύ γυαλί).
14 συνθέσεις περιγράφουν πως να φτιάξεις υλικό, συμπεριλαμβανομένων των "Bhandhira Loja" (κράμα) και «Vidyut Darpana» (γυαλί, που εξουδετερώνει το φως!!). Σύμφωνα με τον Prabhu, το αποκρυπτογραφημένο κείμενο γράφει το σημείο σε συγκεκριμένες περιοχές κοιτασμάτων και εξηγεί τις μεθόδους εκχύλισης και καθαρισμού. επίσημη αίτηση απευθύνεται στο Prabhu να επιβεβαιώσει την αλήθεια των πληροφοριών, είπε ότι τώρα προσπαθεί να φτιάξει ποτήρι που απορροφά το φως του ήλιου, και το κράμα που χρησιμοποιείται στην κατασκευή του αεροσκάφους Wiman, που απορροφά θερμότητα από την τριβή στον αέρα σε υψηλές ταχύτητες.
Υπό τα φώτα του ερευνητή Prabhu η πραγματική περιγραφή στο "Μαχαμπαράτα", μάχη μεταξύ Arjun (ο ήρωας του έπους) με δαίμονες:
ο Arjun πήγε στον ουρανό, προκειμένου να πάρει όπλα από τους ουράνιους θεούς και να μάθουν να το χρησιμοποιούν οι άνθρωποι. Εκεί ο Κύριος του ουρανού, Ίντρα είπε στον Arjun να καταστρέψει τον στρατό των δαιμόνων 30 εκατομμύρια από αυτά τα πλάσματα, που κατέφυγαν σε ένα φρούριο στον ωκεανό. 0 Indra έδωσε αεροσκάφη στον Arjun, οδηγημένος από το βοηθό Κύριο του ουρανού Malati. Η συσκευή θα μπορούσε να πετάξει όχι μόνο στον αέρα, αλλά και να ξεπεράσει τον υποβρύχιο χώρο. Στην επόμενη μάχη οι δαίμονες έκαναν μια πλημμύρα, αλλά ο Arjun με τα θεία όπλα στερέψει όλο το νερό(!) Στη συνέχεια, στο" Μαχαμπαράτα "λέει ότι Arjun πήγε πίσω στον ουρανό με το σκάφος του και βρήκε την αμφίβια πλωτή πόλη στο διάστημα, να περιστρέφεται γύρω από τον άξονά της. Αυτή η πόλη ονομάζεται Hiranyapura (Golden City) και χτίστηκε από τον Brahma. Σε αυτό το σημείο υποδουλώθηκε σε δαίμονες. ο Arjun διατάχθηκε να καταστρέψει την πόλη, αλλά υπερασπίστηκε απεγνωσμένα, δαίμονες οπλισμένοι με πρωτοφανή στρατιωτικά μέσα. «Ήταν μια φοβερή μάχη, - το κείμενο της" Μαχαμπαράτα "-. γράφει η πόλη πυροβολήθηκε από θεία όπλα και εξερράγη σε κομμάτια που έπεσαν στη Γη. οι δαίμονες που σώθηκαν από τα συντρίμμια άρχισαν πόλεμο πάλι. Αλλά ο Arjun τους κατέστρεψε, για αυτό πήρε το όνομά του ως μεγαλύτερος ήρωα του Ίντρα."
Αυτή η ιστορία, μοιάζει με την ταινία "Star Wars", εκτός από το γεγονός ότι τα γεγονότα αυτά έλαβαν χώρα πριν από χιλιάδες χρόνια!
Είναι σκόπιμο να αναφέρουμε εδώ το γεγονός της πτήσης για ένα "σύγχρονο vimana" στη Βομβάη το 1895 από τον Δρ Talpade, καθηγητής στο Σχολή των Τεχνών. μηχανικός από το επάγγελμα, και ενός άλλου αρχιτέκτονα να σχεδιάσουν αυτά που έγραφαν τα αρχαία κείμενα γραμμένα στα σανσκριτικά. Οι συναντήσεις αυτές συνεχίστηκαν για αρκετές εβδομάδες. Ως αποτέλεσμα των συνεχιζόμενων προσπαθειών κατασκευαστεί και άτρακτο του συστήματος πρόωσης.
Σύμφωνα με τα λίγα διαθέσιμα έγγραφα, μπροστά σε ένα έκπληκτο πλήθος μερικών εκατοντάδων ανθρώπων σηκώθηκε από την ακτή της Βομβάης κατ 'ευθείαν επάνω! Η μονάδα έφτασε στο ύψος των 450 μέτρων! Μεταξύ των μαρτύρων και ο Πρίγκιπας Sayyalzhira Gaikwad και άλλα σημαντικά πρόσωπα. που θαύμαζε αυτό που είδε και υποσχέθηκε οικονομική ενίσχυση υπέρ του δημιουργού του vimana . Δυστυχώς αυτή η ευγενής χειρονομία, η οποία θα μπορούσε να ωθήσει την Ινδία να έχει προβάδισμα του εναέριου χώρου, δεν έχει κάλο τέλος: ο αιφνίδιος θάνατος της γυναίκας του Talpade τον βύθισε σε κατάθλιψη και αποξένωση.. και την υλοποίηση του σχεδιαζόμενου έργου που καλύπτεται από σκοτάδι η μοίρα του. Σύμφωνα με τον Δρ Kumar Kanji, συγγραφέας του βιβλίου "αρχαία Ινδία", οι κληρονόμοι του Talpade πιθανώς να πουλησαν τη μονάδα και όλα τα σχέδια στην βρετανική εταιρεία "Rally, Μπροζ." Ίχνη αυτής της εταιρείας, δυστυχώς, έχουν χαθεί.
Οι αστροναύτες στην αρχαία Ινδία
... ήρθε το πρωί, ο Ράμα, λαμβάνοντας το ουράνιο πλοίο, έτοιμο να ξεκινήσει. Αυτό το πλοίο ήταν μεγάλο και όμορφα διακοσμημένο, διώροφο, με πολλά δωμάτια και παράθυρα. Το πλοίο έβγαζε ένα μελωδικό ήχο πριν ανεβεί στα σύννεφα ... έτσι περιγράφεται στο αρχαίο ινδικό έπος «Ραμαγιάνα" θεός ήρωας του ουράνιου πλοίου.Περιγραφές των διαφόρων ιπτάμενων αντικείμενων - "Wyman" - δεν ήταν μόνο στο «Ραμαγιάνα», αλλά και στην «Rigveda» (II χιλιετία π.Χ.) και άλλα έργα το "Rigveda" ο θεός Indra στον πόλεμο κατά των δαιμόνων, καταστρέφοντας τις πόλεις τους,με τρομερό όπλο.
Αρχαία αεροσκάφη περιγράφονται ως «περιβάλλεται από ένα νέφος από μετεωρίτες" ως "φλόγα για μια καλοκαιρινή νύχτα", "ενός κομήτη στον ουρανό."
πως εξηγούν αυτές της περιγραφές;
Ο πιο εύκολος τρόπος - να διαγράψουν της περιγραφές που μιλούν για αεροσκάφη και ότι ήταν φαντασίας. Αλλά ακόμη και οι πιο σκεπτικιστές παραδέχονται ότι έχουν πολύ λεπτομέρεια στους Ινδικούς θεούς και ήρωες που πολέμησαν στον ουρανό με δράκους ή πουλιά, και τα επανδρωμένα "αεροσκάφη" και ένα τρομερό όπλο; Οι περιγραφές περιέχουν τεχνολογία με την τότε γλωσσά! .
Έτσι δεν είναι ένα φανταστικό βιβλίο σε μια νεκρή σανσκριτική γλώσσα, η οποία, σύμφωνα με ορισμένους, είναι μόνο το τεσσαρακοστό Μέρος της εργασίας (!)"Wiman Vidya" ("Επιστήμη της αεροναυτικής") δημοσιεύθηκε το 1943. ο Sam Subrayya υποστήριξε ότι το κείμενο του βιβλίου σε χιλιάδες χρόνια διαβιβάστηκαν προφορικά από γενιά σε γενιά.Μια προσεκτική ανάλυση του αριθμού των περιγραφών σε αυτό γίνεται από τους σύγχρονους μελετητές, οι αρχαίοι Ινδοί είχαν μυστικά της αεροναυπηγικής; Ορισμένα αποσπάσματα από το βιβλίο δείχνουν υψηλή τεχνολογική γνώση στους ανθρώπους.
ένα εθνικό συνέδριο με θέμα "Επιστήμη και τεχνολογία στην αρχαία Ινδία. " Ισχυρίζεται ότι η παρουσίαση του βιβλίου με κάθε λεπτομέρεια αντανακλά τους αρχαίους στοχαστές της αεροναυπηγικής, των αεροσκαφών και κάποια από τα συστήματα της, η επιστήμη του ήλιου και τη χρήση ηλιακής ενέργειας στα αεροσκάφη.Ένα ολόκληρο κεφάλαιο στο "Vimanik prakarana" δήλωσε ο Sheth, περιγράφει τη μοναδική συσκευή "Guhagarbhadarsh ​​yantra", η οποία ήταν τοποθετημένη σε ένα αεροσκάφος.Όπως αναφέρεται στο βιβλίο, σε έναν ιπτάμενο "vimana" για να εντοπίζει τα αντικείμενα κρυμμένα κάτω από το έδαφος. Σύμφωνα με ορισμένους εμπειρογνώμονες, ήταν για να βλέπει τα υπόγεια αντιαεροπορικά όπλα του εχθρού.
Η συσκευή "Guhagarbhadarsh ​​yantra" αποτελείται από 12 συστατικά, συμπεριλαμβανομένων ένα είδος ημιαγωγών(κράμα με μαγνητικές ιδιότητες), που είναι η πηγή της «Shakti" - ". Δύναμη" Σε αυτή την περίπτωση, σύμφωνα με την Narina Shetha, είναι μια «πηγή ενέργειας ακτινοβολίας» που μπορεί να εντοπίσει αντικείμενα κρυμμένα κάτω από το έδαφος, στέλνοντας σήματα μικροκυμάτων!!. η Shethu έκανε τρία χρόνια για να καθορίσει τα 14 υλικά, από τα οποία, σύμφωνα με έναν τύπο που αποτελείται από κράμα "Chambak" Στη συνέχεια, με τη βοήθεια του Ινδικού Ινστιτούτου Τεχνολογίας στη Βομβάη, ο επιστήμονας κατάφερε να το κάνει. Το κράμα περιγράφεται ως «μαύρο στερεό υλικό με μαγνητικές ιδιότητες, αδιάλυτο σε οξύ." Σε αυτό, ιδίως, η παρουσία του πυριτίου, νάτριο, σίδηρο και χαλκό.



"Guhagarbhadarsh ​​Yantra" - ένα μόνο από τα 32 όργανα, όπως περιγράφεται, μπορεί να εγκατασταθεί στο αεροσκάφος και χρησιμοποιούνται για σκοπούς παρακολούθησης για κρυφό εχθρό!.
Το βιβλίο περιέχει περιγραφές διαφόρων μέσων,που με τα σημερινά δεδομένα ειναι, οι λειτουργίες ραντάρ, κάμερες, προβολείς και χρήση, ιδίως της ηλιακής ενέργειας, καθώς και περιγραφές καταστροφικών όπλων. Λέει τους πιλότους την διατροφή τους, τα ρούχα τους που σύμφωνα με το "Vimanik prakarana" έγιναν από μέταλλο. Οι τρεις τύποι από αυτά: «Somaka", "saundalika", "maurthvika», καθώς και τα κράματα που μπορούν να αντέξουν πολύ υψηλές θερμοκρασίες.
Τότε είναι περίπου επτά κάτοπτρα και φακούς που μπορεί να εγκατασταθούν επί του «Wyman" για οπτικές παρατηρήσεις. ένας από αυτά που ονομάζεται "καθρέφτης Pindzhuly", είχε ως στόχο να προστατεύει τα μάτια από την διαβολική ακτίνα τύφλωσης από πιλότους του εχθρού.
Περιγράφει περαιτέρω τις πηγές ενέργειας που οδηγούν αεροσκάφη. είναι επτά. οι τέσσερις τύπους αεροσκαφών - ". Shakun Wyman" "rukma Wyman", "Sundara Vimana», «Tripura Vimana" "rukma Wyman» και «Sundara Vimana" έχουν ένα κωνικό σχήμα. "Rukma Wieman" περιγράφεται ως ένα αεροσκάφος τριών επιπέδων με έλικα στη βάση. Στο δεύτερο «όροφο» - η καμπίνα των επιβατών. "Sundara Vimana" είναι πολλά όπως "rukma Wyman," αλλά σε αντίθεση με το τελευταίο, πιο εύχρηστο. «Tripura Vimana» - μεγαλύτερο. Επιπλέον, μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτό το ευέλικτο μηχάνημα και για τον αέρα, και για υποβρύχια ταξίδια.
Ανάλυση των "Vimanik prakarana" που περιγράφονται στο βιβλίο ως "καταστροφικά όπλα" οδήγησε το Βρετανό εξερευνητή David Davenport να μαντέψει το λόγο για την ξαφνική καταστροφή της πόλης της Mohenjo-Daro, που ήταν στη λεκάνη του ποταμού Ινδού στο Πακιστάν . Σύμφωνα με τον Davenport, . η πόλη καταστράφηκε από όπλα με τεράστια καταστροφική δύναμη
Στο «Ραμαγιάνα» αναφέρεται η καταστροφή ενός αριθμού πόλεων γύρω από την ίδια περιοχή. David Davenport ειναι υπέρ των περιγραφών αφού υπάρχουν αποδείξεις. Πάνω στα ερείπια της Mohenjo-Daro είναι σαφής ορατή η εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες και ισχυρό ωστικό κύμα. Ίσως αυτό είναι το αποτέλεσμα μιας πυρηνικής έκρηξης Βρέθηκε στο επίκεντρο των φερόμενων έκρηξη όστρακα λιώσει. Χημική ανάλυση δεν αποκλείει το γεγονός ότι είχαν εκτεθεί σε μία θερμοκρασία περίπου 1500 βαθμούς Κελσίου.
Δεν είναι τυχαίο, λένε οι Ινδοι και δυτικοί μελετητές, οι έννοιες και ιδέες στο "Vimanik prakarana" που δεν αντιστοιχούν με την κοινή ιστορία, αρκετά διαφορετική από τις τότε κυρίαρχες απόψεις για τον κόσμο του ανθρώπου.
Ακόμη πιο απροσδόκητο, που αναφέρεται στο βιβλίο, η τεχνολογία είναι θεμελιωδώς διαφορετική από τη σύγχρονη διαστημική τεχνολογία.τα αεροσκάφη οδηγούνται από κάποιο είδος εσωτερικής ενέργειας, και όχι με χρήση μοχλών κτλ.
ίσως μόνο στα σημερινά UFO έχουν τέτοια τεχνολογία, που μπορεί να εξηγηθεί συνέπεια της επαφής με τους εξωγήινους οι οποίοι επισκέφθηκαν τη Γη; οι εκπρόσωποι των άλλων πολιτισμών έχουν μοιραστεί τις γνώσεις τους;
χαμένη γνώση
φτερωτά πουλιά,δράκοι που πετούν φωτιά, ιπτάμενα χάλια κτλ, είναι σχεδόν σε όλα τα έθνη του κόσμου, αλλά οι ινδικές πηγές περιέχουν προδιαγραφές, πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία των μηχανών και των υλικών που απαιτούνται για την κατασκευή τους. Είναι αξιοσημείωτο ότι με την έναρξη της σύγχρονης εποχής με το αεροπλάνο σε όλες σχεδόν τις γλώσσες των λαών του κόσμου, υπήρξε η λέξη αεροπλάνο, «αερόπλοιο».στα σανσκριτικά, από την αρχαιότητα υπήρχε η έννοια του "Vimana",που δεν θα μπορούσε να είχε προκύψει από το πουθενά, από το τίποτα, όπως λένε, ούτε από φαντασιώσεις ανθρώπων.

θέτει το ερώτημα: από πού προήλθε αυτή η γνώση σε μια εποχή που θεωρείται παιδική ηλικία της ανθρωπότητας;


mhnpetaslefta
Το διαβάσαμε από το: Vimanas αληθινό Star Wars 5000 χρόνια πριν! ποιοι θεοί Δαρβίνος και πράσινα άλογα! post για λίγους! μέρος πρώτο, http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2014/08/vimanas-star-wars-5000-post.html#ixzz3AXahqVlr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι αναρτήσεις του blog είναι ως επι των πλείστων από άλλες διαδυκτυακές ιστοσελίδες και γίνεται επιλογή τους απο την ομάδα μας. Οι αναρτήσεις δεν σημαίνει οτι αποτελούν και την άποψη μας. Μπορείτε να σχολιάζεται ελεύθερα οτι θέλετε. Μπορείτε επίσης ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link
(ΑΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΣΥΓΓΡΑΦΈΩΝ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΎΜΕ ΕΝΗΜΕΡΏΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΦΑΙΡΈΣΟΥΜΕ.)